Välkommen!
att läsa om årets lärarlyft på Konstfack



söndag 1 maj 2011

Väskan packad

nu lunch sen går bussen för näst sista gången. Behöver verkligen startkicken av att träffa alla inför slutspurten. Mitt slutprojekt, delat i två är i stort behov av respons nu. Sidan på weebly är relativt långt kommen, men sidan i DW har helt kört i botten, nu är jag ganska säker på att jag skippar DW och gör hela det materialet i weebly el Wix istället, något jag tänkt hinna med under resursdagarna. Dessutom har jag en tredje idé om att lägga in månatliga glos- och grammatikförhör på en sida, där man kan få svaret genom att klicka på knappen "rätta" - är det genomförbart?! - ja, en hel del att ta tag i under kommande dagarna!
Ha det gott alla och väl mött imorgon!

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Du har rätt... det börjar dra ihop sig....
    Vilka säckar ska man knyta ihop? Och hur?...
    JAg tycker mest att jag har lösa trådar.
    Ses om en stund!

    SvaraRadera
  2. Bra Camilla

    Det ska bli spännande att se hur din plan med glos- och grammatikförhör kommer att se ut!
    //TW

    SvaraRadera