Välkommen!
att läsa om årets lärarlyft på Konstfack



torsdag 3 mars 2011

Weebly

Nu har jag fört in nya kursmål för svenska och engelska till min Weeblysida. Jag har precis skickat adressen till mina kollegor och är nyfiken på vad de kommer att säga. Min förhoppning är att de vill vara med och att vi tillsammans utformar uppgifter till varje kursmål. Jag ser också framför mig hur fint det hade varit om foton på oss kollegor i schysta poser hade dykt upp på sidorna, i stället för de, om än fina, väldigt opersonliga förvalda bilderna.
Ja, vi får se vart det landar.
Jag har bytt adress så sidan heter http://www.jbsprak.weebly.com/ om någon är intresserad... Nu ska jag lämna den och ta tag i skräck- och kärlekslitteratur till min DW-sida. 
Vi ses på måndag!

2 kommentarer:

  1. Gud så användbart och snyggt gjort! Din skola kan vara stolt över dig!!!!

    SvaraRadera
  2. oj, det värmer - tack!
    Ha en riktigt skön helg!

    SvaraRadera