Välkommen!
att läsa om årets lärarlyft på Konstfack



tisdag 26 oktober 2010

Photoshop

Nu har jag gått en tre timmar lång grundkurs i Photoshop. Har gått grundkurs tidigare, men det var ca 300 år sedan, så nu börjar jag om. Fantastiskt roligt! Kom i säng vid 01 i natt... nu ska det bli ännu roligare att börja skapa också. Vad det gäller att lära sig från nätet tycker jag att det fungerar bra. Missar man något är det lätt att backa. Också lätt att pausa för att testa själv parallellt med instruktionerna,  då stannar det i minnet, åtminstone mitt, längre
Länge leve Moderskeppet!

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är igång med Photoshop!

    Bra jobb!

    /Måns

    SvaraRadera
  2. Vilken entusiasm och glädje ditt blogginlägg utstrålar när du berättar om din ambition att ta makten över Photoshop!
    Du inspirerar till lärandet… :-)

    //Torbjörn

    SvaraRadera
  3. Anders och jag var också inne på Moderskeppet och fick inspiration i måndags. Hälsningar Åke

    SvaraRadera